Støtt Norges Førerhundforbund med VIPPS!

Posted in Nyheter

Nå har mobilbetaling også kommet til Norges Førerhundforbund! Vi er glade for å kunne fortelle at vi nå er til stede i VIPPS-appen. Vil du støtte oss og det interessepolitiske arbeidet vårt med noen kroner, har du nå fått en ny måte å kunne gjøre det på.

I VIPPS kan du oppgi VIPPS-nummeret vårt, 90125, eller du kan søke på Norges Førerhundforbund.

Norges Førerhundforbund er en liten organisasjon. Vi arbeider aktivt for å ivareta førerhundbrukernes interesser og rettigheter overfor NAV, andre myndigheter og samfunnet for øvrig. Alt arbeid vi utfører i Norges Førerhundforbund gjør vi frivillig og gratis. Dermed har vi små kostnader til drift, men selv interessepolitisk arbeid er ikke gratis. Våre inntekter består av kontingent fra våre medlemmer og gaver fra våre støttespillere.

Fram til i fjor prøvde vi oss med en ordning der de som ønsket å støtte oss, kunne sende en SMS og bli belastet for et beløp. Ordningen viste seg å være dyr i drift, og vi valgte derfor å avvikle den på vårparten. Siden har vi vurdert ulike mobilbetalingsløsninger, uten at vi helt klarte å bestemme oss for hvilken vi skulle velge. Den problemstillingen ble ganske effektivt ryddet av veien da et større antall banker nylig ble enige om å samarbeide om VIPPS.

Og nå er vi altså til stede i VIPPS. 90125 er nummeret å huske hvis du får lyst til å støtte arbeidet vårt med noen kroner.