Gode priser på hotell for Norges Førerhundforbunds medlemmer

Posted in Nyheter

Norges Førerhundforbund har både i 2015 og 2016 avholdt landsmøtene hos Smarthotel Oslo. Det er mye ved dette hotellet vi liker svært godt. Spesielt vil vi framheve hotellets vennlige og imøtekommende ansatte som alltid er klare til å bistå ved behov for hjelp. Beliggenheten er dessuten sentral, det er kort vei til kollektivtrafikk og det er ganske enkelt å finne luftemuligheter for førerhundene våre. Etter våre positive opplevelser med Smarthotel har vi ønsket å gi alle våre medlemmer muligheten til å oppleve Smarthotel til spesielt gode priser.

Nå er anledningen her – ikke bare i Oslo, men også på de andre hotellene til Smarthotel; på Forus utenfor Stavanger, i Tromsø og i Hammerfest.

Vi er svært glade for å kunne fortelle at Norges Førerhundforbund og Smarthotel har inngått avtale med virkning fra 1. juli 2016. Avtalen gir ekstra gode priser for Norges Førerhundforbunds medlemmer på alle smarthotell i Norge.

Noen priseksempler:

I ukedagene får du som medlem enkeltrom til kr 695 pr natt på Forus og i Tromsø, til kr 750 i Oslo og kr 995 i Hammerfest. I helger er prisene enda lavere: kr 525 pr natt på Forus, kr 620 i Oslo, kr 595 i Tromsø og kr 550 i Hammerfest. Skal du ha dobbeltrom, koster det 100 kroner mer. Smarthotel Oslo har også superiorrom. Disse er noe større, og mange førerhundbrukere vil kanskje ønske litt ekstra plass. Prisen pr natt for disse rommene er kr 950 i ukedagene og kr 850 i helgene.

Frokost er ikke med i avtaleprisene. Ønsker du frokost, må denne betales direkte til hotellet om annet ikke er avtalt. Frokosten koster pr person kr 110 i Oslo, Tromsø og på Forus, og kr 120 i Hammerfest.

Bestillingskoden, Norges Førerhundforbund, skal alltid brukes for å få avtalte priser. Reservasjon gjøres pr telefon: 415 36 500 eller pr. mail til:

Smarthotel Forus: post.forus@smarthotel.no
Smarthotel Oslo: post.oslo@smarthotel.no
Smarthotel Tromsø: post.tromso@smarthotel.no
Smarthotel Hammerfest: post.hammerfest@smarthotel.no

Ved kampanjer kan du alltid få den beste prisen som avtalekunde. Du finner kampanjepriser på www.smarthotel.no

Vi gleder oss over avtalen, og vi oppfordrer alle våre medlemmer på reisefot til å benytte tilbudet fra Smarthotel så sant det er mulig.

Vi benytter samtidig anledningen til å ønske alle våre medlemmer, støttespillere og samarbeidspartnere en riktig god sommer!